Urhundsförfalskning

Helvete, ingen kan köpa ut, alla jag frågar vägrar. Jag begav mig ner till bolaget, där är man ju polare med de flesta i personalen så jag hade försökt att fixa till mig så jag såg lite äldre ut., Hade även lånat en kompis legitimation. När jag kom fram till kassan så sa expediten, leg tack, kaxigt drog jag fram ett hundben och tyckte jag var rolig. Inte så uppskattat, ska du handla så vill jag se ditt legitimation sa grinkärringen surt. Jag tog då upp det som jag lånat, hon tittade på kortet och sen tittade på mig, det här är omöjligt du sa hon.
Sen kom vakten och jag fick följa med in på kontoret, han sa: men Ernst du fattar väl att du inte kan låna en schäfers idhandlingar när du själv är en chuiuaua.
Vad händer nu...ja det här är urhundsförfalskning och det är allvarliga saker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0