Epa traktor

Jag hade ju blivit lovad en EPA traktor nu i höst men nu säger de som bestämmer att jag inte ska få någon för jag både tjuvrökt och smakat på sprit.
Tycker ändå det är fel för dom hade ju typ ändå lovat.
Tänk att komma glidande med en EPA som är motivlackad med någon snygg brutta på.
Alla andra hundar skulle bara stå och drägla när jag kom körande med den och alla tjejer vill inget annat än hoppa in och känna lukten av mina wunderbaum som jag samlat på mig i backspegeln.
Jag skulle inte längre behöva ha kläder på mig när det är kallt, utan bara hoppa in i min bil och gasa iväg.
Måste komma på något bra övertalningsknep, dom är ju ibland lätt att övertala.
Något som nästan alltid går hem är "men alla andra får ju", den fungerar nästan alltid på mormor och morfar
men inte hos min morsa, hon säger oftast, men glöm det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0