Magpumpning

Eftersom jag är ensam hemma hela veckan så behöver jag inte vara rädd att någon kommer på mig när jag gör mina bus, om ingen skvallrar alltså men då nekar jag.
I går så skulle jag prova på att snusa för första gången och la nog in en liten för stor prilla. Först sved det jättemycket under läppen och sen började allt att snurra. Jag mådde jätteilla och kräktes både med munnen och med stjärten. Det slutade med att ambulansen kom och hämtade mig och jag fick göra en magpumpning. Satan, det här kommer att komma fram till mina päron. Tänk om jag inte få bo kvar, måste komma på fosterhem för hundar. Socialen kopplar in djurskyddsföreningen. Hjälp!!



Kommentarer
Postat av: Sara

Känns som att du behöver någon utomstående att prata med Ernst! Vill att du ska veta att det aldrig är ditt fel att din föräldrar/morföräldrar sviker och försummar dig. I Sverige har vi också en lagstiftning som innebär att du kan bli räddad från denna misär (LVH = Lagen om vård av hundar). Dina föräldrar/morföräldrar kan också få stå till svars för vad de utsatt dig för utifrån lagen om straff för inkompetenta och impotenta vårdnadshavare (LIIV). Socialtjänsten, djurskyddsföreningen och polisen samverkar ytterst effektivt kring dessa frågor!!!! Förslag på familjehem: Familjen Östling, utredda och väldigt kompetenta ;-)

2011-08-28 @ 23:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0