Klädpoker

I går hade jag bjudit hem några polare på ett parti klädpåker. Det var Malte, Gunwald och Limpan. Jag spelade pälsen av samtliga så dom satt till slut nakna, haha.
Malte tyckte vi skulle smaka på något i barskåpet men jag vet ju att jag inte får nalla något där. Limpan sa att vi kunde bara ta lite och den fylla upp med vatten. Efter mycket tjat föll jag för grupptrycket och vi blandade till ett par drinkar. Sen ringde det på dörren och utanför stod ett helt gäng med Rottweiler, är det här det är fest eller? Dom hade svarta skinnvästar med texten "Södermalms Dog Angels" Jag kände hur jag nästan kissade på mig, jag vill inte vara med dom. Jag kom i håg vad min mormor och morfar sa innan dom åkte "nu litar vi på dig Ernst, inget liv och inga hundar inne" Jag såg framför mig hur det skulle sluta. Bestarna skulle komma in och röja vilt, bajsa på golvet och skruva upp stereon så grannarna skulle ringa störningsjouren. Jag visste inte hur jag skulle få dom att gå och kom då att tänka på Michalis som har pizza Chio, han brukar alltid ropa in mig och bjuda på skinka och har sagt om jag någon gång behöver hjälp han jag ringa honom. I smyg smsade jag till honom och på två minuter var han där med pizzaspaden och schsade ut dom.

Mixalis en räddare i nöden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0